Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Hihhulihei

/ #537 Kyllästynyt tuomitsemiseen...

20.03.2013 19:11

Aika hauskaa, että kaikki jotka ovat uskovaisia niin ''koko'' sydämestä, on oikeutettu tuomittemaan kaikkia muita, jotka elää Herran sanaa vastaan. Minusta on tosi typerää, että pitää olla niin ahdasmielisiä juntteja ja tuomita muita. Tunnetteko ittenne lähemmäs Jumalaa ku sanotte jollekki homolle/lesbolle, että kuinka väärin se elää ja se joutuu helvettiin?

Olen ite homo, enkä kyllä ite välttämättä halua naimisiin kirkossa, johtuen varmaan vielä siitä, että olen 17- vuotias. Mutta ymmärrän kaikkia niitä, jotka kuitenki haluaa kirkkohäät. En ymmärrä, miksi se teille uskovaisille on niin ongelmaista, koska se avioliitto mikä solmitaan EI koske teitä millään muotoa eikä liity teihin. Te jotka uskotte siihen jatkuvaan jeesusteluun ja raamatun joka ikistä lausetta, vaikkaki minusta kyllä tuntuu, että KAIKKI painottaa sitä, että homous on väärin, niin ette ole yhtään vähempää syntisiä kun me homot/lesbotkaan. Ja aina tulee olemaan homoja ja lesboja, se ei tule jäämään missään vaiheessa pois ja aina niitä on ollutki. Kaikki mikä ei uskovaisten tai muuten vain ahdasmielisten ääliöiden mielestä sovi siihen tiettyyn muottiin, on niin väärin. Jos et ole hetero tai ole mieleltäs ku ääliö, sinut tuomitaan heti. Jos kuitenkin ihmiset haluaa tuomita ja arvostella muita, pitäs niitten ihmisten pyrkiä täydellisyyteen, että ne voi niin tehä. Tunnen itteni niin normaaliksi ku olla ja voin, mutta mikä loppujenlopuksi on normaalia? Ja homous ei ole mikään mielisairaus tai sairaus yleisestikkään. Voin sanoa, että olen tienny pienestä asti, että tykkään pojista. Se ei ole mitenkään tarttunu keltään. Homous on Jumalan luomaa, koska juntit, ei sitä muuten olis.

Yrittäkään olla avoimia ja ystävällisiä erilaisille ihmisille, koska erilaisuus on rikkautta. Älkää olko tuomitsevia ja ahdamieliesiä, koska mitä te sillä tulette koskaan voittamaan? Paikan taivaassa? Jos siihen vaaditaan sitä, niin sitten mielummin rakastan ja olen suvaitsevainen ja menen helvettiin. Koska näinhän siinä käy teän himouskovaisten mukaan.

Kiitoosss.

Ps. Uskon kyllä Jumalaan (((: