Oulun terveyspalvelujen puolesta

"Lahimaisiaan rakastava palveluiden kayttaja."

/ #15 HALOO!?

27.03.2013 11:03

Tama typeryys tuottaa vain lisaa ongelmia naille ihmisille jotka palvelua kayttavat/tarvitsevat! Eiko tassa juuri ole kyseessa nama normaalit veroa maksavat ihmiset joilla itse kullakin on kulkeminenkin hankalaa ja tarvitsevat naita palveluita helpottaakseen elamaa edes hitusen verran? Joten ketahan tassa nyt ensikatisesti ajatellaan? Eikohan tarkeinta ole me kansalaiset, palveluiden kayttajat?? On se kumma etta kaikki viedaan hankaloittaen ihmisten elamaa, eiko riita jo se etta internetin/tekniikan vuoksi ihmisten kommunikointi ja sosiaaliset taidot haviavat mika tuottaa kokoajan vain lisaa mielenterveysongelmia? Missa on inhimillisyys ja empaattisuus?? Eikohan olisi parempi katsoa mihin suuntaan ollaan oikeasti menossa?? Heratys, ennen kuin on liian myohaista!
Ja jaksamista, karsivallisyytta ja auringonpaistetta niille ihmisille jotka oikeasti pelkaavat miten heidan kayvat jos nama tarkeimmat palvelut viedaan pois laheisyydesta. Toivotaan etta hyva voittaa tassakin!