VAADIMME UUSIA SUSITUTKIJOITA RKTL PALVELUKSEEN

Marko Lind
Adressin tekijä

/ #8 KESKUSTELUN VALVONTA:

30.03.2013 10:48

Tiedoksi keskustelun tässä vaiheessa:

- Tulemme poistamaan kaikki asiattomat natsismin jalanjäljissä vaeltavien susifanaatikkojen herjaavat sekä loukkaavat kirjoitukset / kannanotot. Tarvittaessa jäljitämme herjaavan kirjoittajan ja viemme asian poliisiviranomaisille.

Fanaattinen sudensuojelu on natsismin jalanjäljissä kulkemista ja perustelut siitä löytyvät alla olevasta linkistä:

Ps. Jos susifanaatikot tahtovat tässä adressissa kertoa mielipiteensä, niin tehkää se asiallisesti - tai sitten älkää tehkö sitä ollenkaan. Lisäksi jos kyvyt riittävät (mitä henkilökohtaisesti syvästi epäilen), niin tervetuloa fanaattiset suden palvojat keskusteluryhmäämme facebookissa (SusSenttäs) jonka tarkoitus on koota samalle areenalle niin sudensuojelijat kuin myös toisella tavalla ajattelevat henkilöt. Facebook- ryhmän suora internetosoite:

Susiensuojelijat ITSE kieltävät omissa ryhmissään mielipiteenvapauden ja poistavat välittömästi toisinajattelijat keskuudestaan sekä tietysti heidän esilletuomansa mielipiteet (fanaattinen sudensuojelu on verrattavissa uskonnolliseen lahkotoimintaan, jossa toisinajattelijoita ei siedetä ja jossa palvotaan jumalana sutta).

* ME KUITENKIN SALLIMME tässäkin adressia SANANVAPAUDEN kunhan muistamme, että sananvapauteen kuuluu myös VASTUU sanomisistaan.

TÄSSÄ VAIHEESSA KANNATTAA LUKEA TOSITARINA SIITÄ, MILLAISTA KESKUSTELUA FANAATTISTEN SUDENSUOJELIJOIDEN KANSSA ON ODOTETTAVISSA: Lue tekemäni blogi:
TOSITARINA FANAATTISISTA SUSIENSUOJELIJOISTA:

Yst.terveisin: