Ryhti takaisin opetukseen - erotettu Alppilan opettaja takaisin

Vieras

/ #15

08.04.2013 21:19

OAJ:lla on nyt näytön paikka! Sympatiani on erotetun opettajan puolella, voimia hänelle.
Jos on kysymys monikulttuurisuuden ihanuudesta, opettajan erottaminen on entistä raskauttavampaa, sillä se on Helsingin jo ennestäänkin harjoittamaa positiivista = käänteistä rasismia mikä kohdistuu monissa asioissa meihin suomalaisiin ihmisiin. Siihen on poliittisten päättäjien tartuttava kovaotteisesti! Rehtorin, häirikköoppilaan ja hänen vanhempansa nimet ja valokuvat on julkistettava kaiken kansan nähtäviksi, koska eroettu opettajakin on tuonut itsensä näkyväksi. Poliisilta toivon puolueettomuutta ja oikeudenmukaisuutta, vaikka hekin joutuvat työssään jatkuvasti rasismisyytösten kohteeksi. Opettajat, menkää lakkoon, boikotoikaa Helsingin kouluja, sillä me tervepäiset vanhemmat haluamme työ- ja opiskelurauhan takaisin Suomen kouluihin. Opetusministeri edustaa vihervasemmistososialismia, joten häneltä en edes odota mitään rakentavaa asian suhteen. Juuri vihervasemmistososialistifeministimonikulttuurisuusfanaatikkojen vuoksi yhteiskuntarauha on mennyttä Suomessa! Kohta olemme tilanteessa, että yksi jos toinekin turvautuu oman käden oikeuksiiin ja silloin ollaan lähellä vuoden 1918 tapahtumia. Fiksut vanhemmat ottavat lapsensa pois nykyisestä koulusysteemistä ja perustavat yksityiskouluja, joita minä kannatan ja minne ei oppimaton rupusakkijoukko edes pääse!