Pro Kirkkoharju

Vieras

/ #441 Luvut kuntoon

21.02.2011 09:03

Aina tällä palstalla joku jaksaa jauhaa 5% kannatuksesta. Naurettava laskutapa verrata kunnan asukaslukuun, kun valtaosa ei ole ilmaissut asiasta nimellään mitään mielipidettä. Valtaosa kuntalaisista ei käy netissä näillä sivuila lainkaan.

Ainoa oikea tapa mitata kannatus/vastustus on tehdä täälläkin ehdotettu kuntaäänestys. Tällä hetkellä tilanne on, että yli 1600 on laittanut nimensä harjun suojelun puolesta ja harjun suojelun vastustajia lienee näillä palstoilla ilmaantunut ehkä 16. Eli harjun suojelijoilla on yli 100 kertainen julkinen kannatus verrattuna harjun rakentamista kannattaviin.

Jos joku haluaa tosissaan kaataa puut, viedä sorat ja laittaa tilalle kerrostalot, niin rohkeasti vaan ulos täältä nettikeskustelupalstalta kirjoittamaan omalla nimellään Kangasalan Sanomiin. Silloin on sitten varauduttava myös tulemaan henkilönä ulos ja antauduttava tarvittaessa julkiseen väittelyyn median ymv. edessä, jos asia tulee siihen vaiheeseen, että siitä tulee torikokoukset ymv. tapahtumat. SE onkin jo paljon kovempi paikka kuin nettikirjoittelu.

Ja mikään ei estä laittamasta omaa adressia pystyyn. Teknisesti helppoa kuin mikä.