Ryhti takaisin opetukseen - erotettu Alppilan opettaja takaisin

Ihmettelevä

/ #132 Re:

11.04.2013 13:59

Kyllä todella ulkopuolisen silmin vaikuttaa siltä,  että jotain asiatonta ratkaisussa on.   Onko todella niin, että yksi ihminen voi erottaa opettajan virasta tallaisella perusteella.  Julkisuudessa asian ratkaisseen rehtorin ylempi viranhaltija ilmoittaa lehtiartikellin mukaan luottavansa rehtorin arvioon asiassa.  Aivan vastikään sosiaalivirkailijat luovuttivat 8-vuotiaan tytön vanhemmilleen, jotka kiduttivat lapsen kuoliaaksi.  Ketään ei ole tietääkseni eroitettu virastaan, vaikka julkisuudesta saadun tiedon mukaan lapsen huonosta kohtelusta ja olosuhteista oli annettu monta ilmiantoa.  Tapaukset viranomaisten taholta ova esimerkkejä äärilaidasta toiseen.  Nyt annettaan nuorisolle singnaali, että haistatelkaa, riehukaa ja räyhätkää..ei teille kukaan mitään voi.  Tällainen ruokalasta poistaminen avustamalla, kun ei poika puhetta ole totellut, on ainut oikea ratkaisu. Rehtorin olisi pitänyt käydä kiittämässä opettajaa asiallisesta toiminnasta,ei erottaa virasta.