Erottakaa Kauniaisten opetuspäällikkö Sari Aarniokoski

Markus Heikkinen

/ #234 Re: rottahan

12.04.2013 18:27

#231: sarille kenkää - rottahan Tuo nainen on todella epäpätevä johtamaan yhtään mitään.

Nyt on olemassa selkeää näyttöä siitä, että Helsingin kaupungissa on vaarallista käydä koulua. Pelkästään opettajat joutuvat raportoimaan heihin kohdistuvista fyysisen koskemattomuuden rikkomisista satoja kertoja vuodessa. Kuinka paljon niitä sitten kohdistuu oppilaisiin, jotka pienenpikokoisina ovat houkuttelevampi uhri häiriökäyttäytyvälle psykopaatti oppilaalle?

Onko sama psykopaatti lasten hallinnoima koulujärjestelmä nyt mahdollista myös Kauniaisissa?

Olisiko aihetta vakavasti harkita lasten siirtämistä kouluun, joka kykenee tarjoamaan turvallisen oppimisympäristön? Ympäristöön, jossa ammattitaitoinen henkilökunta on huolestimassa sinunkin lapsellesi mahdollisuudesta pelottomaan työrauhaan.

Nämä kaupunkien ja kuntien opetustoimen virkamiehet julkisissa tehtävissään, käyttävät suurta valtaa siitä, millainen lapsesi tulevaisuus tulee olemaan. Sinulla on mahdollisuus kysyä heiltä, ja heillä on velvollisuus vastata.

Yhteystiedot ovat seuraavat:

Nimi: Aarniokoski, Sari
Titteli: opetuspäällikkö
Puhelin: (09) 5056 265
Faksi: (09) 5056 535
sari.aarniokoski@kauniainen.fi
Lisätietoja: Suomenkielinen koulutoimi

Vastuuhenkilöt Sari Aarniokosken valintaan Kauniaisten opetuspäälliköksi löytyvät mm

dokumentista.

Myös sinulla vanhempana ja huoltajana on velvollisuus siitä, että et tule pilaamaan lapsesi mahdollisuutta edetä urallaan. Kauniaisissa on päätetty antaa opetuspäällikön tehtävä toistaiseksi Sari Aarniokoskelle. Kuinka hänen soveltamansa ideologia, tulee vaikuttamaan siihen, kuinka Kauniaisten koulussa pääsevät psykopaatti häirikkö oppilaat terrorisoimaan oppilaiden opiskelua?

Selviääkö sinun lapsesi peruskoilusta ilman häirikön aiheuttamia fyysisiä- ja henkisiä vammoja?

Oletko lainkaan tietoinen, että kouluaikana väkivallasta saatu psyykkinen vamma saattaa seurata ihmistä koko elämän? Tosin monen vammasta kärsivän kohdalla, se on päättynyt ennenaikaisesti kuolemaan.

Tiesitkö, että 70 luvulta alkaneet koulujärjestelmän muutokset, ovat osaltaan lisänneet ihmisten itsemurhia?

Muista! Sinä valitset sen, millainen tulevaisuus sinulle, läheisillesi ja kaikille suomalaisille on tulossa. Toimimalla voit siihen vaikuttaa.

Markus Heikkinen