Erottakaa Kauniaisten opetuspäällikkö Sari Aarniokoski

järki käteen Kauniaisissa

/ #244 Re: Rasismia suomalaisia kohtaan? NÄIN ON!

12.04.2013 20:43

#226: Suosikkijärjestelmä. - Rasismia suomalaisia kohtaan?

Arvoisat PS:n Tom Packalen ja Jussi Halla-aho, pyydän teitä tekemään kaikkenne, jotta maahanmuttajahäirikköoppilaan taustat ja teot kerrotaan meille suomalaisille vanhemmille! Jos häirikön omat vanhemmat ovat kohdelleet ärsyttävää kakaraansa kehnosti, se ei oikeuta irtisanomaan suomalaista hyvää opettajaa toimestaan! On myös selvitettävä kytkökset vihervasemmistoanarkisteihin, Ritva Vilajseen, Tarja Haloseen, Biaudet, Thors ym., jotka masinoivat humanitaarista maahanmuuttoa ja positiivista rasismia = suomalaisia syrjivää! Kyseisen kriminaaliperheen/-suvun ei edes kuulu olla Suomessa, vaan menkööt kotimaahansa, sillä heistä kenestäkään ei ole mitään hyötyä maallemme ei nyt eikä tulevaisuudessa. Samanlaiset monikulttuurisuuden ilmentymät on myös kiellettävä Suomessa!. Työperäiset, kunnolliset ja rehelliset, sääntöihimme, lakeihimme, kulttuuriimme tulevat ulkomaalaiset ovat toki tervetulleita. Medialta toivon ripeämpää toimintaa häirikön ja perheensä nimien ja kuvien julkaisemisen suhteen!

Kauniainen purkakoon Sari Aarniokosken työsuhteen, sillä SUOMEN KANSAN ÄÄNI on puhunut!