Maahanmuuttajien tuet

Kyllä saavat

/ #982 Re: Re: Ei ne nyt niin paljon saa...

21.04.2013 00:42

#29: Vieras - Re: Ei ne nyt niin paljon saa...

Kun vaikean pitkällisen sairauden jälkeen tarvitsin muutaman kympin apua selvitäkseni laskuistani, ei sosiaalitoimistosta herunut senttiäkään. Ilkeä sossutantta  haukkui minua. Kun ihmettelin, miksi naapurin somalille annettiin heti ilmainen asunto ja sama sossutantta maksoi kaikki hänen perheensä laskut mitään kyseenalaistamatta sekä maksoi vielä hänen tililleen joka kuukausi verottomana "käyttörahaa" 1624€/kk.

Somalinaapuri ihmetteli saamaansa tiliä ja rahaa, koska hänellä ei Afrikassa ollut koskaan edes minkäänlaista pankkitiliä. Täällä sossutantta avasi heti tilin, mutta ei vaatinut sitä käyttämään laskujen maksuun, vaan hoiti itse verorahoista kaikki laskut.  Kun mainitsin tästä naapurista ja ihmettelin hänen saamiaan tukia, niin sossutantta tarttui puhelimeen ja uhkasi soittaa paikalle poliisin pidättämään minut "vihapuheesta", mistä hänen avullaan minulle langetettaisiin oikeudessa 2 vuotta vankeutta.

Suomessa on siis totuuden puhumisesta tullut rikos ja virka-akkojen rikoksista on tullut suojeltu tabu!

Meidän sossutantat maksavat siis afrikkalaisille moni- tai jopa monikymmenkertaisia tukia suomalaiseen mieheen verrattuna, joka tarvitsisi tilapäisesti pienen tuen ja joka on koko ikänsä tehnyt opiskelujensa jälkee ja niiden aikanakin työtä, mistä on maksettu mijoonaverot. Näiltä vierasmalaislta ei vaadita mitään. Tällainen tekee  katkeran olon.

Suomi on rasistinen maa, mutta sen rasismin uhrit eivät ole vieraita vaan suomalaisia valkoihoisia miehiä ja rasismin ja syrjinnän harjoittajat ovat suomalaisia naisia.