VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

Marko Lind

/ #5526

21.04.2013 22:19

"Metsästyskoiraharrastaja ei vihaa susia vaan rakastaa koiraansa. Hän on joutunut monin paikoin maatamme valinnan eteen; hän on valinnut koiransa turvallisuuden ja tulevaisuuden puolesta taistelemisen ja siksi vastustaa vallalla olevaa susipolitiikkaa joka on uhka metsästyskoirakulttuurille"

- Sudensuojelijat kampanjoivat metsästäjiä vastaan syyttäen heitä susivihaajiksi ja valitettavasti osa ihmisistä uskoo tuohon kampanjointiin. Koen velvollisuudekseni tuoda julkisesti esille toisenlaisen näkökulman joka toivottavasti antaa valoa tähän joskus hyvinkin yksipuoliseen susikeskusteluun. Näkökulman metsästystä harrastavan metsästyskoiraharrastajan silmin joka on hyvin huolestunut harrastuksensa tulevaisuudesta. Harrastuksen, johon oleellisena osana kuuluu ihmisen parhaaksi ystäväksi kutsuttu koira - tässä tapauksessa metsästyskoira.

LUE LISÄÄ... http://markolind1.puheenvuoro.uusisuomi.fi/138445-rikoksena-rakkaus-metsastyskoiriin-tama-nakokulma-kannattaa-lukea