Yppäriläisten vetoomus koulukuljetuksen laadun säilyttämiseksi!

Niko

/ #2 Nikon kommentteja asiasta

24.04.2013 06:37

Hei!
Kiitos adressista, asianne on tärkeä ja kaikesta päätellen tunteitakin herättävä!
Haluan tätä kautta tuoda esille näkemykseni sivistyslautakunnan puheenjohtajana tästä asiasta. Mielipiteeni on henkilökohtainen, eikä asiasta ole tämän lautakunnan kanssa juurikaan keskusteltu, mutta varmasti tullaan keskustelemaan.

Nyt on siis kyseessä tarjousten pyytämisestä, eikä tarjouksen pyytäminen ole mielekästä sellaisilla kriteereillä että kilpailuun voi osallistua vain yksi toimija. Kyyti ja taksiluvat ovat tarkaan säädeltyjä asioita, eikä kilpailutukseenkaan voi osallistua kuin ns. "valmiit toimijat". Uskon todella, että kilpailutuksen järjetäminen usealle toimijalle on kaikkien etu. Koululaisten etu ja muut tähän liittyvät asiat ovat varmasti kaikkien lautakunnan jäsenten mielissä!

En tiedä tavoittaako viestini tätä kautta teitä. Keskustelutilaisuuteen en harmikseni päässyt (olin pelastulaitoksen tulvatöissä tuolloin, eikä ollut mitään mahdollisuutta lähteä). Mikäli vielä asiasta keskustelette voin kyllä tulla paikalle. Näistähän päätetään vasta kesäkuussa, että sen puolesta ei ole kiire!

Kiitos kommenteista ja ajatuksista, joita olemme monen Yppäriläisen kanssa vaihtaneet. Kaikki kasvotusten tai puhelimitse käydyt keskustelut ovat olleet hyviä! Toiveeni on, että vaikka kyseessä on tunteita kuohuttava asia, voisi toisen ihmisen kunnioitus säilyä. Puhun nyt, sen enempiä erittelemättä, erinsorttisista uhkauksista joita olen kuullut. Ymmärrän toki, että kiukussa tulee sanottua enemmän kuin tarkottaa, mutta kyllä ne siitä huolimatta satuttavat, eivätkä ainakaan aja asiaa oikeaan suuntaan.

Palataan siis asiaaan! Minulle voi laittaa asiasta sähköpostia tai keskutella muutenkin (sp. osoitteen saatte Impolan Marjalta).

Niko