Yppäriläisten vetoomus koulukuljetuksen laadun säilyttämiseksi!

Maria

/ #3 Re: Nikon kommentteja asiasta

24.04.2013 06:58

#2: Niko - Nikon kommentteja asiasta

Ajattelin nyt vain lyhyesti kertoa sen että tämä koulukyytiasia on vuositolkulla ollut "retuperällä" täällä Pyhäjoen kunnassa. Siis siinä mielessä että melkein joka vuosi on jouduttu "tappelemaan" enemmän tai vähemmän. Miten se voi olla mahdollista että tähän(kään) asiaan ei saada minkäänlaista pysyvyyttä? Kyllä minä ymmärrän että aika ajoin joudutaan tarkastelemaan näitä asioita ja tekemään tarjouspyyntöjä jne..mutta että juuri kun olimme saaneet asiat kuntoon niin ikäänkuin "vedetään matto alta". Ei ollut helppoa saada asiat siihen malliin kuin ne nyt ovat olleet. Monen ihmisen elämä on ollut todella raskasta ja iso osa vapaa-ajasta on mennyt siihen että ollaan selvitelty näitä koulukyytiasioita milloin luettu lakia milloin oltu kuntaan yhteyksissä jne. Toivon todellakin että tälläkertaa selvittäisiin vähemmällä. Mutta vaikka kuinka yritän olla optimistinen jota olenkin luonteeltani, pelkään pahoin että tämä ei jää tähän.