Ehdoton vankeusrangaistus lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä

Vieras

/ #248 Re:

04.05.2013 11:03

#242: -

Ai, nyt ehdotatte osastoa jo niille jotka eivät ole kanssanne samaa mieltä? Toisaalta jotkut tuolla ryhmässä taisi useampaan kertaan ehdottaa rekistereitä niille jotka eivät ole tämän asian kanssa samaa mieltä... Hienoa toimintaa -> Ajatusrikos. Lisäksi puhutte kaikista hyväksikäyttäjistä pedofiileina, tämähän ei taas pidä paikkaansa vaikka kuinka olisi ns. "kansanomainen nimitys". Toisekseen, ilmeisesti tuo siviilien ylläpitämä pikku rekisteri on aiheuttanut "lynkkaysjoukkojen" muodostumista koska siitä on erikseen mösjöö Miikan pitänyt varoittaa että asiasta saa bannia.. Lainaus jahtiryhmän sivuilta " Kuten myös siitä, että yrittää kerätä porukkaa pahoinpitelyyn mukaan." Lisäksi teidän ryhmänne on kaikkea muuta kuin avoin, eriävistä mielipiteistä ja vääristä kysymyksistä saa bannia.

Teidän argumentteihinne kuuluu että aina tulee traumoja ja että tekijä uusii aina tekonsa ja näillä perustelette toimintanne ja jos joku tämän kyseenalaistaa niin hän ei halua pitää lapsiaan turvassa, on pedofiili tai heidän puolustelijansa.

Omille lapsilleni riittää kun sanon että tuntemattomien matkaan ei pidä lähteä eikä tuntemattomille puhuta jne... EI minun tarvitse tietää onko olli 20v pannut liisaa 15v bileissä ja että jahtiporukka haluaisi kerätä porukkaa häntä hakkaamaan ja tarjota lopuksi 9millisen buranan.