Ehdoton vankeusrangaistus lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä

Vieras

/ #250

04.05.2013 11:08

Lähisukulaisen hyväksikäytöillä hankalammat seuraukset kuin oudolla. Luotto ihmisiin vedetään teoilla pois,samoin ihmisen identiteetti pirstaloituu,oman itse arvon menetys: mm myyvät itseään tiedostaen sen velvollisuudekseen ja ettei hänestä muuhun ole,hän kuuluu muiden käytettäväksi yms vääristynyttä tietoa jota ei vääräksi ymmärrä.
On niin paljon paljon arkeen vaikuttavaa. Ko uhrina ei ystäviä luottamuksen puutteen/pelko tilojen ym takia. Kaikki sillat katkaisee tahtomattaan takanaan. Fyysiset kivut ja oireet, niitä ei voi käsittöö kukaan joka ei näitä tiedä/ymmärtä ja hekin sanovat ettei kukaan voi ymmärtää.
Joka ainoa yö,aamu,päivä,ilta taistelen kipujen kanssa. Autettu on voimakkailla kipulääkkeillä,unilääkkeillä,kivut ei häviä. Taistelen, jotta saisin ehkä kerran kuukaudessa viettää perheen kansssa yhteisen hetken jona kykenisin osallistumaan. Nuo hetket on kuitenkin mennyt max kerran puolessa vuodessa.
Ähh..turhaa on mitään selostaa tänne...kun ei tohdi edes kirjoittaa kuten asiat on. Ne. On huomattavasti vaikeammin kuin tekstistä ilmenee. Enkä ole masentunut. Pahoista hyväksikäytöistä,pahoinpitelyistä,ym johtuvista Vammojen oireet tekevät elämän hankalaksi, mutta nyt ei periksi anneta. Ei,ei,ei.