Polttoaineen hinta alas

Vieras

/ #17 Verot

02.03.2011 00:00

Onse kyllä ku suomen valtionvelka vaan nouseee (tällä hetkellä noin 77miljardia euroa) ja veroja vaan nostetaan. Kyllä se on vaa sillä tavalla että ei veroja nostamalla suomea pelasteta, ihmiset rupeaa tekemään hommia pimeenä ilman verojen maksua ja valtio jää siinä "tyhjin käsin". Tieverkostoja yms ei pystytä kunnolla pitämään nykyään edes yllä , kuin ehkä vilkkaimmilla tienpätkillä etelä-suomessa.. Miten ennen on rahat riittäneet niiden TEKEMISEEN kun nykyään ei raha riitä edes YLLÄPITOON??
Ählämeiltäkin tulis poistaa avustusrahat sun muut että oppisivat menemään oikeisiin töihin, tekisivät vaikka omia firmoja! Suomen valtion kassasta menee varmaan ainaki 100 miljoonaa vuodessa niiden elättämiseen ja vahinkojen kattamiseen mm. järjestyksenvalvontaan (poliisi), rikoksiin (vankilat) yms yms juttuihin. Nykyään on myös "yleistä" että jäädään vaan lorvimaan ilman koulutusta tai koulutuksen kanssa yhteiskunnan elätettäväksi. = Vähemmän verotuloja , enemmän pummeja joiden elämän yhteiskunnan työssäkäyvät maksaa!! Autoista ja polttoaineista valtio saa sievoisen summan vuodessa , koska se on semmonen asia mistä tavallaan voi "helposti periä" rahaa.. Tämä kyllä laittaa meidän kansalaisten sapen kiehumaan!! Esim jos polttoaineveroa nostetaan 3% niin valtio tienaa sillä vuodessa noin 140miljoonaa euroa?!?! mihinköhän nekin rahat menevät, varmaan johonkin eduskunnan unimattoihin??!

KUKAAN SAMAA MIELTÄ? JOTAIN JÄI VARMAAN SANOMATTAKIN..