Voodoo nuket pois myynnistä S-Market osuuskaupoista.

Vieras

/ #88 Re: Re: Voodoo ei tehoa uskoviin

05.05.2013 18:32

#29: Ateisti - Re: Voodoo ei tehoa uskoviin

Kirjoitit: "Mikäli kuoleman jälkeen jotain yleensä on, niin minulle olisi pahinta helvettiä viettää ikuisuus samassa paikassa teidän kanssanne. Voitte siis rauhassa lopettaa pelastamisyritykseni."

Sinunkin pelastuksessasi on kyse ainoastaan Jumalan teosta. Siihen ei kykene muut. Samoin uskovan ihmisen kohdalla pelastuksessa on kyse ainoastaan Jumalan teosta. Uskova ihminen voi vain tavallaan suositella Jeesusta sinullekin ja rukoilla sinun puolestasi.

Jumala tietää kaiken. Myös sinun mielipiteesi (pahinta helvettiä viettää ikuisuus samassa paikassa teidän kanssanne). Tässä on otettava huomioon, että taivaassa ei ole mitään epätäydellistä. Uskova ihminen (kuten muutkin ihmiset) on täällä maan päällä hyvin vajavainen ja saa luottaa Jumalan armoon ja Jeesuksen ristin sovitustyöhön, että Hän päästää syntisen mutta armahdetun perille. Nytkin me saamme tunnustaa kaikki syntimme ja Hän antaa ne anteeksi. Välillä aina lankeamme mutta saamme taas aloittaa alusta "puhtaalta pöydältä". Koska taivaassa ei ole mitään epätäydellistä, sinunkin kannattaa nöyrtyä ja pyytää Jeesukselta ihan tosissaan rukoillen mukaan pääsemistä. Olisi tärkeää, että kaikki pääsisimme perille ja uskoisimme Jeesukseen. Taivas ei siis ole kamala paikka. Toisaalta Jumala on ottanut myös sen huomioon, että kaikille se ei ole sopiva paikka ja kaikki eivät pääse taivaaseen. Mielestäni se on ikävää. Jumala kuitenkin kunnioittaa sinunkin omaa tahtoasi. Jumala ei vaadi  ja pakota. Hän kyllä kutsuu sinuakin. Jumala haluaa meille hyvää.