Ilotulitteet kiellettävä yksityishenkilöiltä

Hauho

/ #109 ..

23.12.2007 14:11

Mielestäni aivan turha adressi. Minua eivät ole raketit haitannut , toki ne jättävät roskaa mutta jos raketteja saa laillisesti ampua puoli vuorokautta ni ei se ketään luulisi haittaavan.
Jos raketit kiellettäisiin jäisi monelle varmaan hirveä harmitus päälle ja alettaisiin tekemään paljon raketteja haitallisempia pommeja kuten viemärin puhdistus aineesta tehtyjä pommeja joista kuulu varmasti kovempi ääni kuin esimerkiksi raketista nimeltä thunderking.Toki raketeista on paljon haittaakin , se on myönnettävä. Sillä joka vuosi jää paljon roskaa ja nuorten ilotulitteiden purkaminen on vaarallista ja siitä joka vuosi jonkun silmä saa kärsiä. Mutta Monelle ihmiselle raketit tuo hupia ja niitä on kiva katsoa.
Täällä maaseudulla rakettien ampuminen alkaa 6 ja loppuu noin 1-2 aikaan yöllä toki siellä kaupingissa raketteja ammutaan enemmän ja haittojakin syntyy enemmän mutta ei se minua ole haitannut yhtään joten EN ALLEKIRJOITA!