naimalakko

Sosionomi (AMK)
Vieras

/ #79 Leikkiä ikä kaikki?

27.03.2011 11:34

En usko, että kukaan pistää pahalla sitä, jos vihreät lapsellisin tavoin uhkailevat: "me ei leikitä teiän kanssa, ennen ku te leikitte meidän säännöillä." Jo pienenä opitut metodit näemmä pätevät yhä :>.. Ei kai siinä muu auta, kuin todeta, että leikkikää vihreämieliset toki rauhassa omaa leikkiä, omassa pikku nurkassanne, jos se hyvältä tuntuu :). Sittenku rupee äksy hellittämään, niin voitte taas tulla heteroina rohkeasti naimapuuhiin! Homot toki ovat milloin tahansa tervetulleita kirkkoon, mutta valitettavasti sääntöjä ei voi muuttaa, kun sääntöjen suunnittelija on luomuksensa takana ja tietää parhaiten, millä säännöillä on kaikille hyvä leikkiä.

Eniveis, homot on pop, mutta homous ei kuulu ev.lut. kirkkoon, mikäli kirkko tahtoo pysyä Raamatun sanassa. Sitten kun revitään sivuja Raamatusta irti kirkon sisällä, niin uskon että tämäkin lapsikapina voinee tuottaa hedelmää. Mutta, onneksi vielä kirkko pitäytynee kirkkojärjestyksessä ja Raamattu sen ylimpänä auktoriteettina. Siunausta kumminkin itse kullekin säädylle -- niin homolle kuin heterollekin!