naimalakko

Kesäaika
Vieras

/ #80 Hehheh

27.03.2011 11:49

No mutta nythän on hyvä katsoa kuinka moni tämän allekirjoittaa. Mä ainakin odotan et vähintään noin 300 tuhatta koska eikö meillä ole sen verran myös suomenruotsalaisia? En tarkoita että he olisivat homoja vaan sitä että vaaleissa on noussut yhdeksi aiheeksi myös 'pakkoruotsi'. Siinäkin käydään vääntöä vähemmistöön liittyvistä seikoista ja tasa-arvosta - tällä kertaa kielen suhteen.

Itse olen hetero eikä mulla ole mitään homoja vastaan ihmisinä. Olen sitä mieltä että heidän tulee saada lain edessä lähes samat oikeudet kuin heteroilla. Lähinnä poikkeuksena on adoptio. Kuulun kirkkoon mutta Raamattu ja Jumala ovat minulle vain tarina ja mielikuvitushahmo joten siihen en sitä perusta vaan yksinkertaisesti siihen että se ei ole adoptoitavan lapsen etujen mukaista. Homot ovat tainneet unohtaa että vaikka lapsella olisi kotona kivaa ja ystäväperheet olisivat 'aivan fantsuja' niin luonnonmukainen 'isä/äiti' asetelma puuttuisi. Itselläni on lapsi joka tulee suvaitsemaan homot ihan siinä missä minäkin mutta kunnioittaa luontoa normaalin heteroperhemallin mukaisesti.

Vihreät puolueena ajaa hyviä asioita mut mun ääni kyllä menee puolueelle joka ajaa myös muita isossa mittakaavassa tärkeämpiä asioita eikä ole niin äärimmäisen agressiivinen hymyssä suin. Järkevä homo varmasti ymmärtää eikä tee tästä niin hirveää haloota kuin tämä egoistinen pikkuryhmä täällä joka on päättänyt että haluaa leikkiä kotia ja postiluukussa lukee sama sukunimi. Hyvää Sunnuntaita!