Adressi Suomalaisuuden puolesta: RKP_protesti

Matti Valtonen
Turku

/ #42

20.12.2006 19:56

Tervehdys taas Richard!

Oletko huomannut, mikä papukaija tämä RKP:n ja Folktingetin marionetti Lars Dahl onkaan?

Tämä pölvästi kuvittelee voivansa määräillä täällä, käskyttää yms.

Lähinnä säälittävä ihminen keskinkertaisine lahjoineen.

Huvittavaa on, miten tämä Lars inttää olemattomine "teeseineen" pakkoruotsin puolesta. Eikä usko mitään muuta kuin pakkoruotsimantraansa.

Mitä tulee sitten tähän pakkoruotsittaja kielipuolueeseen eli RKP:n, sen kannatus alkaa olla jo kovin heikkoa. n 4% eli toiseksi viimeinen sija on jo varmasti tulossa.

Kansanedustajien määrä on laskenut ja TOIVOTTAVASTI laskee!

Tätä RKP:ta EI tarvita enää missään, eikä itse asiassa koskaan ole tarvittukaan.
Suurin pelko on etteivät pääse pakkoruotsittamaan jatkossa suomalaislapsia.
Siksi on todellakin tärkeää heittää RKP ulos hallituksesta, vihdoinkin.

Itse olen saanut, kiitos tämän Lars Dahlin, yhä inhottavamman kuvan suomenruotsalaisuudesta ja sen röyhkeydestä. Enkä muuten ole ainoa.

Eihän tämä Dahl edes tunnusta tosiasioita mm siitä että suomalaiset haluavat irti pakkoruotsista. Lars inttää että pakkoruotsi on pop, kun tämä uusi kielilaki jota salassa valmisteltiin meni läpi eduskunnassa!
Kummallista että Dahl ei myönnä kyseessä olleen ns poliittisen lehmänkaupan!
Kuten kielivalinta-adressi osuvasti asiasta onkin todennut.
Pakkoruotsi halventaa suomalaista demokratiaa.

Lait jotka ovat ihmisten säätämiä, ovat muutettavissa.

Toivon, että kaltaisesi fiksut ruotsinkieliset saisivat mutalammikossa enemmän ääntään kuuluville.

Lars Dahl- kaltainen suomenruotsalainen? on juuri sitä rasittavinta svenska talande bättre folk- asennetta omaavaa suomenruotsalaisuuttaan täynnä oleva henkilö, jota minä henkilökohtaisesti inhoan.

Folktingetin saamat maksut ns kielikäännöksistä /sivu ovat kohta johon myös tulevaisuudessa on puututtava.

Ei ole suomenkielisen enemmistön ja veronmaksajien velvollisuus rahoittaa ummikkoruotsalaisten suomenkielen taidottomuutta.

Hyvä esimerkki Hgissä liikkuvat bussit joihin pitäisi saada bus tarra, kun pakkoruotsittaja ei muka osaa lukea että bussi.