Yöllistä läpiajokieltoa vastaan

Sumpi
Vieras

/ #46

14.04.2011 01:09

Täällä puhutaan kyllä asiaa, nuorten kannalta. Ihme ko rolloa haukkuvat kaikki, täällä ei oikeasti ole nuorille (18-25 vuotiaille) mitään muuta aktiviteettiä ku huruajelu! Ensin meiltä kiellettiin jääradalla ajelu ja siitä nyt ei tosiaankaan kuulu semmosta meteliä että kerrosalossa asujia häiritis! Sitten ku me yritetään menä paikkaan missä ei oltais häiriöksí (esim. prisman piha tai jäähalli) nii meidät tullaan häätämään sieltä pois. Siinä te sitte kärtyättä ko met ollaan kylillä ja huuatetaan musiikkia..
Kyllä minusta kuitenki vois nuo ajokiellot lähteä kuikkaan, antaa meän ajella. Poppivehkeet voitaisiin klo 22:n jälkeen laittaa ja piettää hiljemmalla ei niin kauheasti jumputa.

Olen sitä mieltä että tähän pitäs saaha kaikille osapuolille sopiva ratkasu. Mutta te kaupunkilaiset ajattelette vain omaa ikäpolveanne! Ja toivosin että tämä vanhempi kansa oppis pikkusen enemmän ymmärtämään meitä nuoria, ei sole kuule helppoa meilläkään. Aina valitetaan että nuoriso ei osaa käyttäytyä yms. minä olen huomannu mummoissa ja papoissa kyllä huonoakin käytöstä, meidän nuorien pitäis osata kunnioittaa Teitä mutta miten me voidaan ko te että kunnioita meitä?!

Ja mitä te alatta meän kirjotusvirheistä tupisemaan.. Tämä koko aihe kyllä sapettaa niin maan pirusti mutta haluan olla hengessä mukana ja puolustaa yönkuskeja!! Joo ja myönnän, ite ajan melkeempä joka viikonloppu hurua, se kasvattaa itseluottamusta ratin takana.