LINTUNEVAN PELASTAMINEN TURVETUOTANNOLTA / Help us to rescue a Lintuneva!

Krista Hakala

/ #300 Re: Re: Re: Lintuneva halutaan turvetuotannolle

22.04.2011 08:28

#297: paikkakuntalainen - Re: Re: Lintuneva halutaan turvetuotannolle

En pyytänyt nimiä julkaisemaan =D vaan ihan vaan se, että missä olet kysellyt? Ei siinä nimet olisi paljastuneet.

Eikä se ilkan kirjoitus potaskaa ollut, vaan ihan täyttä totta. Olisit tullut tarinalle, niin olisit kuullut mitä siellä puhuttiin. Turha se on sieltä nimimerkin takaa huudella =D . Itse asiassa taidan tietää, kenestä nyt on kysymys..

Ja on se kumma kun sinun kirjoituksesta käsittää, että vain minä olisin tuota mieltä. Anteeksi nyt kun joudun tuottamaan pettymyksen, mutta en todellakaan ole yksin tuota mieltä =D . Ja jos kerta ylivoimaisesti suurin osa haluaa alueen turvetuotantoon, niin miksi sitten tarinalla paikalla olevat edustivat sitä suurinta osaa, jotka vasustavat tuotantoa. Sinulla tässä nyt taitaa tulla soopaa.

Etkä näytä edelleenkään käsittävän sitä, että jos neva aukaistaan, niin vedet (mm. säläisjärvestä) häviävät vähitellen, muutos voi olla nopeakin. Koska Lintuneva on pohjavesialuetta.