LINTUNEVAN PELASTAMINEN TURVETUOTANNOLTA / Help us to rescue a Lintuneva!

2Paikkakuntalainen

/ #305 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Lintuneva halutaan turvetuotannolle

29.04.2011 00:47

#302: Krista Hakala - Re: Re: Re: Re: Re: Lintuneva halutaan turvetuotannolle

Heh ole huoletta, en pety helpolla koska en elä haave maailmassa. Onpa kummallinen tapa ajaa paikkakunnan etua. Kyllähän lähialuueen nuorisosta yllättävän moni on ollut esim lammasnevalla töissä. Oppinut siellä tekemään töitä, säännölliseen elämän tapaan.(Kaikki eivät sitä taitoa opi koskaan) Hankkineet opiskeluja rahoja ym ym. Osa on alkanut (näillä palstoilla olevien kauhuksi) vieläpä oikein yrittäjiksikin. Kyllähän sellainen toiminta on suorastaan rikollista. Vai mitä. Vaan missä olivat norinluoman uljaat puollustajat silloin kun kainaston joen ruoppausta suunniteltiin. Eikö silloin olisi kuulunut sitoa itsensä telaketjuihin))) sinnekö ei mene lainkaan norinkylän vesiä?? Onkohan nyt kyse vähän samanlaisesta asiasta kuin taannoin eräällä huippumallilla joka sai lahjaksi etelä afrikasta veri timantteja. Surukseen hän joutui ne palauttamaan kun asia tuli ilmi. Minusta olisi reilua että kertoisit mistä vapo on suonsa saanut ostaa. Ihan suoraan ja myytäisiinkö se vielä jos aikaa voisi kelata taaksepäin. Tuskin ainakaan sillä hinnalla mitä siitä tuohon aikaan sai. Kauppa on kuitenkin tehty joten on turha lähteä itkemään jälkikäteen jos asia ei miellytä. Se on suorastaan noloa.