Maahanmuuttajien tuet

sangrilaa pohjolaan tehdään

/ #1327 Aina ei asiat mene kuin elokuvissa

29.08.2013 10:13

Kun joutuu jättämään kotinsa sodan tai muun henkeä uhkaavan tilanteen takia on jo traumasta yli pääseminen vaikeaa. Valtio voisi satsata enemmän terveydenhuollon tarpeisiin rahoitusta.
Kuitenkin sossun rahoituksella leikkiminen pitää saada loppumaan ja vaatia niinku muiltakin jos et opiskele, ole raskaana, ota vastaan töitä tai muuten yritä elää kuin muut pitää etuudet evätä ja sossun tarkistaa rajat niin että kaikki on samalla viivalla. Ei ihonväri tai muu voi eikä saa laittaa tämän maan kansalaisia eriarvoiseen asemaan. Alkoholismi on edelleen sairaus mutta kaikki eivät sitä muista. Sossu seteliä ei saa alkoholia, tupakkaa tai harjoittaa uhkapeliä jos näin tapahtuu yritys menettelee lain vastaisesti. Ja ne jotka lähtevät sotimaan muuten kuin yk:n toimesta pitäisi heidän kansalaisuus evätä ja asettaa maahan tulo kielto. On varmaan kulttuurisesti kivaa ku voi osallistua aatteiden mutta jos kerran kansalaisuus on myönnetty sodan tai poliittisen tilanteen takia ja palaa kuitenkin sotimaan eikö silloin tämä henkilö ole johtanut harhaan meidän järjestelmää.?
Miksi meidän pitäisi muuttaa kouluja niin ettei edes suvivirttä voida enää laulaa jos asiat ei sovi pitäisikö suomeen perustaa sisäoppilaitos jossa ei ole suomalaisuutta?
Lopuksi voi todeta että kyllä tämä meidän pikku suomi sellainen pelle härdelli on. ei muissakaan maissa pelleillä kahdella kielellä niin että ruotsinkielisen alueen maahanmuuttajien koulutus ei sisällä suomea kun pari tuntia miten ne pärjää muualla kuin ranta ruotsin alueella. Kuitenkin kaikilla on oikeus omaan mielipiteeseen