Pikku-Heikiltä ja Pikku-Lorelta kaksimielisyydet pois!

Petra Kuosmanen
Helsinki

/ #47

16.02.2008 12:32

Jarna Rintaniemi, ihanaa noitavainoa!! Jaksoit oikein nähdä vaivaa ja kävit tarkistamassa Roihuan nimen väestörekisterikeskuksesta (joka ei muuten edes näytä kaikkia sukunimiä). Minkäs ikäinen olitkaan? 13? Ja mitä sitten vaikka Samppu Rompun nimi ei olisikaan aito? Hän ei ole missään vaiheessa kirjoittanut mitään asiatonta ja on aina perustellut mielipiteensä hyvin ja tarkasti. Eikä hän myöskään sanonut Raisa Cacciatoresta mitään ala-arvoista, ilmaisi vain mielipiteensä. Onhan se kumma jos ei toisen työskentelyä saa arvostella tai kritisoida. Minä olen Roihuan kanssa täysin samaa mieltä luettuani Cacciatoren viestin!

Onneksi asia on kuitenkin niin, että Roihua ei ole tässä se joka teki itsensä naurunalaiseksi, vaan Jarna Rintaniemi ihan itse teini-ikäisellä toiminnallaan. Jos ei pysty heittämään pätevää ja perusteltua vasta-argumenttia toiselle, on silloin parempi olla ihan hiljaa vaan.

Niin ja muuten, lueskelemalla useita keskustelupalstoja, joilla tätä asiaa puidaan, huomaa että adressin allekirjoittaneet ovat melkoinen vähemmistö siihen verrattuna, ketkä pitävät adressia huolestuttavana ja jopa naurettavana.