Pikku-Heikiltä ja Pikku-Lorelta kaksimielisyydet pois!

Katriina Könönen
Kirkkonummi

/ #48

16.02.2008 14:28

katsoin täällä linkitetyn laulajatytön osuuden ja olipa todella ikävää katsottavaa. todella väkinäistä ja ällöttävää laittaa aikuisten toimesta poikien suuhun noita kommentteja. tässä on nyt tosiaan kyse siitä mihin aikuiset rohkaisevat esimerkillään tai suorastaan sanoja suuhun laittamalla lapsia tai nuoria, ja siitä että kyseessä olisi vieläpä jotain hauskaa tai viihdyttävää. toivottavasti ei löydy ainakaan kovin montaa aikuista joka omat lapsensa ohjelmaan tilalle haluaisi.

en tiedä miten pitkä matka rivoujen juttujen puhumisesta on käytännön toimiin mutta kyllä lapset pitäisi säästää aikuisten seksijutuilta. en muista paljon ikävämpää tai nolompaa tilannetta lapsena kun jonkun tutun "sedän" puheet vääntäessään meidän lasten jutut keksistä seksiin ja siihen rasvainen hohotus päälle. kyse on lasten kunnioituksesta ja heidän seksuaalisuutensa suojaamisesta. seksissä sinänsä ei ole mitään pahaa.