Kieltäkää kasvissyönti

Jenny 13v eläimistä välittäjä..

/ #129 MITÄ!!!!!!! Kasvissyöntikö huono asia??? EI TODELLAKAAN OLE HUONO ASIA!

26.09.2013 16:43

Kuule kasvissyönnissä ei ole mitään pahaa!! Sitäpaitsi kaviksista saa kaikki tarvittavat proteiinit, vitamiinit sun muut ja miettikää gorillan hampaita ja se on kasvinsyöjä..!
Oikeasti ei ihmisen näin pitänyt "hallita" maailmaa että kidutetaan ja rääkätään muita eliöitä, eläimiä tehotuotetaan eivätkä ne välttämättä edes näe auringon valoa ja ne jyrsivät ja nokkivat toisiaan kun niitä on niin paljon pienessä tilassa, siellä LOJUU kuolleita ja kituvia eläimiä, tuotanto eläimillä on todella kurjat ja likaiset olot tästä hyvä esimerkki youtubessa broilerin tuotanto suomessa ja suomalaisen sikatuotannon todellisuus. Ja sitten vielä jotkut pitävät kasvissyöntiä vääränä, että mietin vaan tiedätkö eläinten oloista vai etkö vaan välitä?!!!!!... Ja vielä jos kasvissyönti kielletään suomessa ja muissa euroopan maissa, minä muutan intiaan ja alan hindulaiseksi.. Vaikka yksin!!!!!!... Joten mieti nyt vähän ja lue asiasta, toivon että sinäkin jossain vaikeessa ymmärrät.