Vuoden 1947 jälkeen syntyneitä uhkaavat eläkepienennykset poistettava

riihimäki

/ #18 Niinhän se on että ei se täällä suomessa

19.02.2008 21:01

Varmaan pystytä vaikuttaa, mut täytyy yrittää jos löytys sellaista porukkaa saatais tehtyy euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen valitus, eihän tää näin voi olla että kun ihminen on menettäny työ kyvyn niin voidaan tätä ryhmää sortaa leikkaamalla jo tienattuja eläkkeitä, jotka muutenkin on alle köyhyysrajan.
Näin tullaan eriarvoiseen asemaan sen perusteella kun ei pystytä töihin, kysyn vaan tämäkö on sitä kannustavaa, välittävää paljon mainostettua politiikkaa.
Minun mielestä tää täyttää kyllä tietyn ryhmän sortamisen tunnusmerkit, saa nähdä iskeekö sensuuri tähän viestiin äsken kirjotin pitemmän iski sensuuri, ei näköjään saa arvostella tätä touhuu, tulee vaan mieleen mitä töissä kävijät ajattelee kun ei ole mitään varmuutta tulevasta eläkkeestä.
Luulisin että ei ainakaan lisää motivaatioo, yrittää tienata eläkettä silloin kun olin työelämässä vielä luotin että pitää mitä on luvattu eläkkeistä, mut joutui pettymään karvaasti.