Seppo Lehdon tuomion korjaus ja oikeiden rikosten tuomioiden tarkistus

"John Grisham"

/ #44 Oikeusmurha..

03.10.2013 11:48

Oikeuslaitos murhaa joka päivä! Tappaa nälkään suomalaiset veronmaksajat ihan tolkuttoman kalliilla rakenteellaan ja käytännöllään! Seppo Lehdon tapaus on kyllä ajattelussani..."sitä saa mitä tilaa"- tyyliin menossa, mutta siltikin tuo oikeuslaitoksen mädännäisyys kaikkine viskaaleitten itselleen ajamine korvauksineen tuntuu jo aivan sikamaisen (no niin, nyt sitten syytetään kohta minuakin, että syyttelen aiheetta viattomia eläimiä!) törkeältä tuomiolta! Asianajajilla on "oma lehmä" (sitaateissa!) ojassa kun yhteiskunta maksaa sitä enemmän kuin ylemmälle taholle hilaa juttua, vaikkei asiakas edes välttämättä haluaisikaan. Läheltä seuranneena asianomistajana voin sen kertoa. Samoin käräjäoikeuden käytävällä kuultua väliajalla. Vastapuolten lawyerit keskustelivat: Vietkö sinä tään jutun hoviin vai minä. Sain selville, että tähän juttuun on varattu vielä 30000. Eikä ollut kysymys Auerin jutusta vaan ihan tavallisesta casestä ihan tavallisessa pikkukaupungissa. Jokainen päätelköön tuostakin, minkälainen "Sampo" tämä armas oikeuslaitoksemme onkaan viskaaleilleen ja varattomille rikollisille muttei suinkaan tavallisille vähävaraisille kuolevaisille, rikoksien uhreille jotka syystäkin pelkäävät nostaa juttua omilla kustannuksillaan. Lehdonkin tapaus todistaa että oikeus on sokea...ja kostonhimoinenkin näköjään!