Uusia oikeuksia sosionomiopiskelijoille!

Mikko

/ #52 Kiitokset kaikille!

14.05.2011 19:12

Projekti alkaa lähestyä loppuaan ja tämä onkin viimeinen kommenttini.

Kehoitin nimimerkkiä Mintzberg tapaamaan opettajiani ensimmäiseksi, koska internetissä ei voi käydä mielestäni kunnollista keskustelua, koska nimettömänä voi laukoa mitä vain väitteitä. Toiseksi, koska opettajieni joukossa on henkilöitä, joilla on laajaa kokemusta sekä sosiaalityön yliopisto-opiskelusta että sosiaalialan ammattikorkeakouluopiskelusta. Heidän näkemyksensä voisivat avata asiaa opinto-oppaitten tarkastelua paremmin. Toivon, että nimimerkki YTM liittyy Mintzberg mukaan Pyynikille suuntautuvalle matkalle sosiaalialan maailmaan. Tulkaa moikkaamaan samalla minuakin niin tarjoan kahvit:)

Tämän projektin varsinainen keskustelufoorumi olisi ollut tiedotustilaisuutemme 12.4, mutta ikävä kyllä YTM ja Mintzberg eivät olleet seurassamme keskustelemassa asiasta. Kutsu tilaisuuteen löytyi kyllä sekä adressista että facebookista. Tilaisuudessa olivat läsnä myös opettajani, joita teidän olisi hyvä tavata.

Tuohon ammattikorkeakoulujen markkinointiin voisin sanoa, että itse en saanut väärää tietoa koulutukseni sisällöstä. Minulle ei koskaan väitetty, että valmistuisin sosiaalityöntekijäksi, enkä edes mistään hinnasta haluaisi sosiaalityöntekijäksi. Tehköön sitä hommaa ne, joita se kiinnostaa. Itse menen mieluummin päiväkotiin tai lastensuojeluun töihin.

Oman näkemykseni ja ajtukseni adressista olen kertonut jo kaikissa aikaisemmissa viesteissä, enkä siksi enää jaksa toistella näkemyksiäni. Jos kommenttini loukkasivat jotakuta niin se ei ollut tarkoitukseni. Aion tästä eteenpäin keskittyä muihin projekteihin, kuten lätkän mm-kisoihin, tulevaan kesään ja koulun ulkopuoliseen maailmaan. Suosittelen etenkin huomista lätkäfinaalia muillekin. Ruotsi nurin ja torilla tavataan!

Kiitokset kaikille projektista kiinnostuneille, niin myötämielisille kuin vastustajille. Erityiskiitos nimimerkki Mintzbergille asiaan paneutumisesta. Adressi ja facebook-ryhmä ovat toiminnassa tämän kuun loppuun, jonka jälkeen toimitan projektin annin sosiaali- ja terveysinisteriöön ja opetusministeriöön. Haluan koko projektiryhmän puolesta toivottaa hyvää ja aurinkoista kesää kaikille! Kiitos ja kumarrus:D