Suomen jääkiekkojoukkue - ota kantaa rasismiin

Vieras

/ #146 Re: Kiitos Paloma

16.05.2011 17:46

#139: Pucken på bladet - Kiitos Paloma

Anteeksi nyt vain suuresti, mutta tuohan on täysin absurdia mitä yrität hakea. Siis miksi ihmeessä Leijonien pitäisi rankan MM-kilpailun jälkeen suoltaa jonkinnäköistä poliittista sontaa rasismin haitallisuudesta ja siitä kuinka kaikkien pitäisi elää kauniissa sovussa keskenään.

Etkö ala jo hissukseen ymmärtää, että rasismi on seuraus globalisaatiosta? Yhteiskuntia ei ole tarkoitettu millään tavalla globaaleiksi ja ihmisen tarkoituksenmukainen globalisaation harjoittaminen aiheuttaa kansojen välillä vain ja ainoastaan ristiriitoja, eli sotia. Se on historiassa monet kerrat nähty ja VIELÄKIN jotkut uskovat sopuisaan mailmaan vaikka ihmisiä väkisin tungetaan eri maanosiin, eri kulttuureihin.

Rasismia ei lopeteta millään kauniilla puheella tai poliisin pampulla, pitää pureutua sen alkulähteeseen, koko yhteiskunnan rakenteeseen. Vaikka päiväunissasi näet kuinka joku lätkäpelaaja nousee puhujanpöntölle kertomaan kuinka ilkeää rasismi on ja kansa siitä lopettaa rasismin, se ei ole tästä mailmasta. Herää jo unesta ja näe mailma.