Vetoomus Levijoen koulun puolesta

Keskusta ja sitä lähentelevä perussuomalaiset ovatkin nyt avain asemassa pelastaa Suomi ja suomalais

/ #2 Voi olla,että nyt säästöjen nimeen vannotaan aivan liikaakin.

09.10.2013 13:15

Kokoomuslainen on sellainen,että se koristelee vain koulujen pihoja kesäisin kukilla ja talvella pitää kalliita tonttu esityksiä.
Kun taas sostemit vihaavat maaseutua kuollakseen.Vihreät taas haluavat valtaa saada suojelullisin keinoin,homouttakaan unohtamatta.Samaan keyriin kuuluu vasemmistoliittokin,kaikki halutaan keskittää suuriin kaupunkeihin, kulttuuriin laitetaan kaikki rahat ja osa tietenkin omiin taskuihinsä.Kristilliset ovatkin enempi ulkomaisessa lähetystyössä ja kaikki rahat kuluvat siellä,ettei pappien eläkkeisiinkään riitä rahaa.
Näin koulutus syrjäkylillä koetaan tarpeettomaksi ja kouluja lakkautetaakin pois.Kuin sen sijaan kouluja tulisi jopa lisätä kasvavissa syrjäkylissä.Sillä syrjäkylillä elää se todellinen Suomen henkinen,sanosko tervejärkinen henkinen pääoma,jota nimenomaan tarvitaan näinä vaikeina- ja tulevinakin aikoina.