Kuopion päivystävä eläinlääkäriasema vaihtoon!

Vieras

/ #32

16.10.2013 10:03

Yritin saada kissallemme puhelinreseptiä uusiutuneeseen virtsatietulehdukseen. Ei onnistunut ilman kissan käyttämistä Tuhatjalan päivystyksessä. Eläinlääkäri vetosi lainsäädäntöön, jonka mukaan kissalta tulee ottaa virtsanäyte ja puhelinreseptejä ei saa antaa. Tietääkseni tällaista lainsäädäntöä ei ole, hintaa käynnille olisi lääkärin mukaan tullut 350€. Mielestäni tilanne on täysin mielipuolinen, kun kysymyksessä on muutaman euron antibioottikuuri! Ilmaisin asian myös lääkärille. Kysymys on Tuhatjalan puolesta ainoastaan rahastuksesta, koska kissamme sai seuraavana päivänä antibiootit omalta lääkäriltään ilman virtsanäytteen ottamista ja hintaa tuli käynnille, antibiootille sekä särkylääkkeille yhteensä 60€!!! Silti jokainen nainen tietää, kuinka pitkältä yö ilman lääkitystä virtsatietulehduksen kanssa voi tuntua, siksi kyseenalaistankin Tuhatjalan eläinlääkärien motiivit sekä ammattitaidon!