Ampuma-aseen hallussapidon säilyttäminen ennallaan

tommi pakarinen
suomi

/ #10 Robertille, Satulle & Alexandralle

26.02.2008 15:50

Robert: Jos itse en olisi teini-iässä päässyt metsästämään viikonloppuisin, olisi vapaa-aika mennyt keskustassa kaljaa juodessa ja ties mihin porukkaan olisin sekaantunut. Monta sen aikaista kaveria joiden kanssa pyörin on nyt huumeriippuvaisia ja jotkut ovat kuolleet, moni oman käden kautta siksi että olivat sekaantuneet vääriin porukoihin ja joutuneet mielestän ylitsepääsemättömiin vaikeuksiin (huumevelkoihin yms.).Olen 110% varma että juuri metsästys säästi minut vastaavaan tilanteeseen joutumiselta. Jos vaihtoehtona on viettää viikonloppua raittiisti luonnossa ulkoillen niin kumpi on mielestäsi viisaampi valinta?

Satu: Onko mielestäsi metsästäjät hankkimassa aseita toisen ihmisen vahingoittamistarkoituksessa? Muistakaa ihmiset että aseenomistajat ovat nuhteettomia kansalaisia ja aikovat pysyä sellaisena siksi, että heille rakas harrastus voisi jatkua tulevaisuudessakin. Vain promille heistä on häpeäksi muille aseenomistajille käytöksellään!

Alexandra: Oletetaan että harrastat vaikka joogaa. Jos minun mielestä jooga on turhaa niin en ole sitä kieltämässä. Voisin kuvailla sinua lievästi ilmaistuna ahdasmieliseksi, koska olet kieltämässä ihmisiltä heille tärkeää ja stressiä laukaisevaa vapaa-ajan viettomuotoa. Suosittelen jatkossa miettimään asioita muidenkin ihmisten näkökulmasta ennenkuin alat tuomitsemaan toisten tekemisiä josta ei varmastikkaan ole sinun elämämään minkäänlaista vaikutusta.