Protesti KANSANEDUSTAJIEN 8,1% Palkankorotusta vastaan!

tasan ei käy onnenlahjat

/ #2249 Re: Oikeudentajukin on rajallinen!

19.05.2011 09:14

#1: Irja Häkkinen - Oikeudentajukin on rajallinen!

Milloinkahan tavallinen kansa saa kunnon palkankorotuksen.Ei tommoset muutaman euron korotukset missään tunnu,verossahan se menee.Ei nää kansanedustajat millään lailla edusta kansaa vaan oma napa on lähinnä.   Olisi mielenkiintoista tietää et millä perusteella eduskunnasta pääsee eläkkeelle jo 40v.ja eläke ei ole mikään pieni ja kuinka yksi ihminen voi samanaikaisesti hoitaa montaa virkaa.   En tiedä muista kanssaihmisistä mut itseäni risoo näitten kansanedustajien käytös meitä kansalaisia kohtaan. Aina vaan leikkauksia tehdään ja ne kohdistuu aina lapsiperheisiin ja eläkeläisiin. Myös sairaat ja syrjäytyneet jätetään oman onnensa nojaan.  Sitten vielä tää torkkupeittoasia: Mitä helkuttia torkkupeitot työpaikalla tekee??? eikös työpaikka ole työntekoa-ei nukkumista varten.Hyvät on oltavat kun torkkumalla tommosen palkan saa ja me kansalaiset vaan otetaan kiltisti vastaan kaikki hölmöily.