Tukiasemat julkiseen tietoon

Vieras

/ #7

22.11.2013 18:06

Katso T.Kallioinen tämä video niin tiedät, miksi ne rakentavat tämän RF-antenni verkon.
Sitä tarvitaan RFIDmikrosiru teknologian käyttöönottoon Suomessa,Euroopassa,koko maailmassa, niinkuin myös BIOMETRINEN rfidsiruPASSI, RFID-tagit postipakkauksissa,kaupoissa joilla voit seurata lähetyksiä reealiajassa internetistä tai älypuhelimella.
Älypuhelin vakoilutoimintoineen on osa tätä "uuden maailman järjestyksen" TEKNOLOGIAA JOKA TULEE KOSKA SE ON YLHÄÄLLÄ(bilderpergeleet) päätetty. Meitä jäljitetään koko ajan.
Tämäkin tallentuu reaaliajassa jonnekin, suopo seuraa meitä...mikään ei ole salaista. SOPA ACTA,TPP...tämä ei ole vainoharhaisen tekstiä! tämä on arki todellisuutta, (orwell1984).
"YOU ARE BEING WATCHED! "

naama kirja .pikkulintuviserrys palvelu,sinä tube,adressit,suomi 24,mtv3,yle,suomalainen.com mikä vain on täynnä trackkereita. ja meitä jäljitetään, yrittävät saada ihmiset pelkoon. ja hallita pelolla. ei onnistu jos olet Kristuksen suojassa. Älä ota sitä sirua ikinä se on se pedonmerkki. Kadut sitä vielä jos otat sen pelon tai minkä tahansa "muka järkevän syyn takia.."