Assembly-tapahtuma kiellettävä

Siilinjärvi

/ #81

11.03.2008 20:03

Oma näkökulmani asiaan on se, että teknologiafetisismi on räikeässä ristiriidassa kaiken mahdollisen "kulttuuriksi" kutsutun luovan toiminnan kanssa. Teknologiafetisismi näet keskittyy nimenomaan teknologiaan itseensä _eikä esimerkiksi teknologian avulla tapahtuvaan itseilmaisuun._ Voidaankin perustellusti sanoa, että kaikki Assemblyillä tapahtuva ns. "luova" toiminta on ehdollistettu teknologiafetisismin tarpeisiin, kesytetty sisällöttömäksi "kitschiksi", joka on pinnalta koreata katsoa mutta sisältä pelkkää asperger-syndroomaista teknomasturbaatiota.

Sakarias Lehtomäki (Lapua, 9.3.2008 17:59)

_merkittyyn kohtaa kantaa ottaisin_ seuraavalla mietteellä, että jos vaikka lukisit assembly summerin SEN oikean IDEAN niin ymmärtäisit edes, million olet puhunut itsesi "pussiin", koska tämä kyseinen tapahtuma on nimenomaan DEMOPARTYT, eikä mitkään pelkän koneen virityksen sm kilapailut ja jos tarkkoja ollaan niin siellä on porukaaa joka vielä jaksaa kunnostaa ja toimia commondore 64 ja esimerkiksi amiga tasoisoisten laitteidein kanssa.