Maahanmuuttajien tuet

Vieras

/ #1900

26.11.2013 10:59

Maassa maan tavalla .Mikä tekee maahanmuuttajista huomattavasti paremmin tuetun ,kuin suomalaisen.Sen tekee taloudesta tietämättömien valtava armeija suomalaisia keskinkertaisen älyn omaavia ihmisiä.Ymmärtäisin toisien valtion ihmisten tukemisen ,jos ei oltaisi velkaa maailman pankille niin paljon kuin ollaan .Kaiken lisäksi otetaan jatkuvasti lisää lainaa.Eihän tässä ole kenenkään terve järkisen ihmisen mielestä mitään mieltä.Yksinkertainen vertaus jo kansakoulussa opitusta Lesken roposesta ,,,,hän antoi viimeisen lanttinsa köyhälle ....En usko ,että vaikka se olisi ollut lainalantti,että sillä toiminnaalla olisi ollut pitkään ollut jatkuvuutta missään systeemissä,ja varsinkaan nykymaailmassa.Kadun mies kyllä tietää ,eli yleisesti puhutaan ja tiedetään mamujen avustuksien väärinkäytöstä niihin sen enempää puuttumatta.Raja kiinni siihen asti kun omat velat on maksettu ,ja rikolliset mamut heti ulos maasta,eikä tarvitse antaa pennin hyrrää lähtölahjaklsi.NO MONEY NO FUNNY.