Assembly-tapahtuma kiellettävä

/ #97 sakarias hieman pihalla

14.03.2008 07:54

Hei,

Kirjoitat taukoamatta kuinka Assembly tapahtuma rohkaisee nuoria introverteiksi IT-nörteiksi, tuhoaa heidän terveytensä ja muussaa aivot.

Oletko koskaan käynyt Assyilla?

Tuhannet nuoret (ja ei niin nuoret) kokoontuu samaan paikkaan, pitää hauskaa yhdessä, tutustuu uusiin ihmisiin ja kokee suuren elämyksen.

Jos Assemblyt mitään tekevät nuorisolle niin tuovat ulos omasta kämpästä ja oman koneen äärestä isolle areenalle tapaamaan muita samanmielisiä, tokihan siellä jengi istuu ison osan ajasta nenä kiinni ruudussa mutta siellä seurataan yhdessä myös kilpailuja, osallistutaan oheisohjelmiin ja tutustutaan alaan monelta eri perspektiiviltä.

Tiesitkö että esimerkiksi ASM07 tapahtumassa paikalla oli terveysalan ihmisiä mittaamassa verenpaineita ja verensokereita ja kertomassa ravitsemusasioista. Etenkin jotka liittyvät energiajuomiin, roskaruokaan ja päätetyöhön? Tälle ständille oli jatkuva jono, etenkin kun mitattavilta otettiin useampia lukemia ja mobiilipalvelun avulla pystyi seuraamaan omia "tasojaan" miten vaikuttaa unen puute, sokerilimonadi, stressi ja roskaruoka.