EI! synnytysten lopettamiselle Oulaskankaalla.

Vieras

/ #147 äiti ja tyvär kiittää

27.12.2013 21:16

Itse synnytin oulaskankaalla vuosi takaperin hätä sektiolla ja kaikki meni mainiosti terve tyttö ja meleko terve äitiki ;) viikot oli 36, joten sain jäädä oulaskankaalle. Pari päivää supisteli ja aukesin, hitaasti, mutta varmasti, kunnes meni lapsivedet ihan luonnollisesti ja sen jälkeen sydän äänet heittelikin ja sitten mua vietiin saliin. Eli jos oisin mennyt ensi tarkastukselle pikku supistusteni kanssa ouluun ja niin varhaisessa vaiheessa, olisiko minua uskottu vai lähetetty kotiin niin kuin nytkin aluksi, vai olisiko minut otettu useaksi päiväksi ouysiin makaamaan ihan varmuuden vuoksi? empä usko niimpä en tiiä oltasiinko me kumpikaan tässä jos ei oulaskankaalla ois onnistunu synnyttään. itse jäin nimittäin vuotamaan leikkauksen jälkeen verta ja sain 8pss siirtona... että kaikki ei menny ihan oppikirjan mukaan mutta suuri kiitos kuuluu oulaskankaan kätilöille ja synnärin henkilökunnalle. :) KIITOS KAIKILLE.