Turvetuotantoa/turvepeltojen raivaamista ei saa lopettaa

Vieras

/ #838 Re:

31.12.2013 19:14

#834: -

Siinäpä sitä ollaan! Täällä maalla sitä itsekkin tollotetaan ja lämmitellään mökkiä kotimaisella puulla, auringolla jne. V...uttaa vaan, kun meillä ei oo kohta ollenkaan puhtaita vesiä, missä viittis käydä ees uimassa. Uusia energiajuttuja on tullu tehtyä omaan tarpeeseen ja toivoisi myös valtiovallalta ja energiayhtiöiltä hieman vastaantuloa, niin jopa alkaa löytymään pellepelottomia joka kylältä. Useilla on jo omassa käytössään erialaisia sähkön ja lämmön tekohärveleitä eikä kyse ole pelkästään tuulesta ja auringosta. Mutta jos kukaan ei osta sitä lämpöä tai sähköä, niin entäs sitten? - ei tämmöisillä valtiovallan (lue energiajättien) toimilla tai säännöillä saada tätä maata koskaan nousuun!

Btw - maalla asustelee varsin innovatiivista ja yritteliästä porukkaa. Annettakoon heille (meille) mahdollisuus toteuttaa itseään ja toimeliaisuuttaan, mutta ei silti luonnon ja sen keskellä asuvien ihmisten hyvinvoinnin kustannuksella!

Hyvää ja puhtaampaa uuttavuotta!