Ei kilometriverolle

Luulot pois!

/ #852 Että näin.

08.01.2014 09:21

Kyllä yritetään ihmisten liikkumista estää kaikin mahdollisin keinoin tekemällä siihen lisäkustannuksia. Eihän haitallisiin aineisiin kuten tupakkaan ja alkoholiin voida sen sijaan miettiä korotuksia, jotka ei ole elämässä pakottavia tarpeita. Rupesin huvikseen laskemaan tuo toisi itselle 5000-10000€ lisäkulut vuoteen 150€ ajoneuvoveron sijaan.

Siis aivan totaalisen järjetön lakiehdotus!

Sitten ihmetellään miksi ihmiset siirtävät varoja ulkomaisiin pankkeihin tai muuttavat ulkomaille. Tulikohan mieleen että syynä voisi olla koko ajan koventuva verotus?
Kyllä jos moinen menee läpi, niin suomi on muisto vain tai kierrän veroja joka asiassa missä vain kykenen. Lopetan työt. Ostan auton täyteen häirintälaitteita ja tämä on FAKTA! tms.. tms.. Osataan täälläkin ja sehän nähdään kuka nauraa viimeisenä!

Kyllä jotka autoiluun suunnittelee lisäkustannuksia, niin eduskunnasta surutta pihalle potkia. (polttoaineisiin tai verotukseen)
Varsinkin tuo Ollilan työryhmä joka kulutti veron maksajien rahoja 2v miettimällä turhuuksia ja pyörittämällä peukaloita.

Ja ajoneuvoilla joitten kulkuun en voi itse vaikuttaa, niin en varmasti liiku sellaisilla vehkeillä. Ei jää paljon valinnanvaraa kuin muutto pois tai työttömyys. Tämä heikentää myös sukulais ja ystäväsuhteita, kun todennäköisesti nekin täytyy jättää yli 100km matkan takia.