Turun Eläinhoitolaa ei saa lopettaa!

Anja Vitakari
Jaala

/ #18 Voi hyvät hyssykät

29.05.2008 21:32

Minulla ei ole tapana vastata höyrypäisiin kirjoituksiin, mutta tämä näkyy saavan sellaiset mittasuhteet, että on syytä esittää muutama kysymys.
Mistä ihmeestä te luulette meidän toisella puolella Suomea asuvina tietävän Turun kaupungin asuntopolitiikasta???
Te tuotte tänne aiheen, joka ei tänne kuulu.
On myös täysin asiatonta yhdistää tähän ketjuun toimimiseni vanhusten, sairaitten tai lasten hyväksi. Koska sen kuitenkin teette, voin kertoa, että olen todennäköisesti tehnyt vanhusten eteen enemmän kuin yksikään teistä.
Olen jatkuvasti okana päättäjien lihassa kirjoituksin ja yhteydenotoin.
Miten on, oletteko te itse tehnyt vastaavaa?
Sen voin kertoa, että päättäjien vastaukset ovat liirunlaarumia.
Tässä yksi todiste sanomalleni, että ihminen on suurin peto tällä planeetalle.
Heikoimmista ei yksinkertaisesti välitetä. Ei myöskään eläimistä, jotka ovat täysin sen varassa, että on meitä, jotka niistä välitämme.
Siispä Sini Keto ja kumppanit; nyt ryhdikkäästi puolustamaan vanhuksia, sairaita, lapsia ja vammaisia. Työtä sillä saralla kyllä riittää, sen voin kokemuksesta sanoa.
Joka tapauksessa minä keskityn nyt eläimiin. Mikä ihme siinä on, että aina, kun tämän ilmoittaa, nousee joukko ihmisiä metelöimään apua tarvitsevien ihmisten puolesta?
Lainaus palstalle kirjoittaville annetuista ohjeista: "Vältä henkilökohtaisuuksiin meneviä hyökkäyksiä. Jos joku on kanssasi eri mieltä, niin älä hauku kirjoittajaa, vaan kumoa hänen perustelunsa".
Jos joku kumoaa käsitykseni ihmisten petomaisuudesta, olen valmis kuuntelemaan.
Kuka saa aikaan eläinrääkkäykset ja niiden huonon kohtelun?