wwe takaisin suomen televisioon kanaville

Jussi Kapiainen
Jyväskylä

/ #242

05.01.2007 11:19

Kun lukee suurimman osan näistä kommenteista ja ajattelee, että tämä pitäisi lähettää Subtv:lle tulostettuna paperille niin menee viimeinenkin toivo WWE:n jatkumisen suhteen.

Ei siis millään pahalla, olenhan itsekin noin kaksitoista vuotta ollut tietoinen WWE:stä. Televisiosta olen katsonut sitä sen koko ajan, kun se on sieltä tullut. Huone on täynnä Triple-H kamaa, mutta vaikka Subtv nyt lopettaa WWE:n ohjelmat, niin ei se paljon hetkauta. Loppujen lopuksi, onhan sitä muuta elämääkin kuin Triple-H.

Ja omasta mielestä tällä hetkellä koko WWE:n painijakaarti ei mitenkään riemukkaalta kuulosta: Ketjujengi-Cena, vatsalihaspojat Mercury ja Nitro, samoalainen peukuttaja.. taso laskenut Attitude-aikakauden jälkeen RANKASTI.

Ei tässä muukaan harmita, luulin ennenkuin tulin tänne, että pitkäaikaiset fanit kirjoittelisivat tänne, mutta juu, meinasi toivo mennä noita "VITTUPERKELEOON KATTONU WWE:TÄ KOLME VIIKKOA JA SE ON MUN ELÄMÄ TAPAN ITTENI VITUN SUB!!!1"-viestejä.

Ajatelkaapa lapset siellä kaikkia niitä, jotka ovat tyyliin seuranneet koko Shawn Michaelssin uran ajan WWE:tä esim. Amerikasta käsin tjsp.

Ja veikkaanpa tosissaan, että puolet ja ylikin puolet näistä VITTUPERKELEKUOLENJOSWWELOPPUU-tyypeistä jotka eivät enää koskaan katso Subtv:tä, katsovat seuraavana päivänä kuitenkin Subtv:tä.

Että ei se elämä siihen pääty, vaikka WWE päättyisikin. Harmi sinällään, loistavaa viihdettähän tuo oli, niin kauan kuin sitä kesti. Mutta niille, jotka murhe on OIKEASTI murtanut, eli toisinsanoen pitkäaikaisille faneille, jaksamisia

Ja älkää nyt kusko hommaa enemmän ja alkako kommentoimaan tätä minun mielipidettä kommenteilla "VITUNHOMOPAKSKAKMUELÄMÄLOPPUUKUITESKI!!".

Mieluummin sata asiallista viestiä, kuin tuhat VITTUSUBTVONPASKA-viestiä. Subtv:än ei ole sitten perseestä kun WWE alkaa vai miten? Vastatkaapa joku teistä?


Että sellaista.
- J.K -