Konemusiikki kiellettävä

Adressin tekijä

/ #64 Korjauksia

18.07.2008 10:54

Haluan huomauttaa edelliselle kommentoijalle, että Assembly-tapahtumankin puitteissa kyllä "vedetään huumeita", vaikka ne varsinaisella tapahtumapaikalla ovatkin kiellettyjä. Itse asiassa monen nuoren ensimmäiset huume- ja alkoholikokeilut tapahtuvat nimenomaan Assembly-tapahtuman yhteydessä. Tämä johtuu toisaalta rappiollisesta ohjelmistopiraattien alakulttuurista, ja toisaalta tapahtumassa soitettavasta ja hyvin läsnä olevasta konemusiikista. Lisää perusteluja Assembly-adressini yhteydessä.

Ja kyllä, vaadin myös monia muita asioita kiellettäväksi. Nimimerkki "Miia" mainitsee Tetris-pelin, jolla todellakin on voimakas riippuvuutta aiheuttava vaikutus ja se tulisi näin ollen todellakin luokitella huumausaineeksi. Lisäsin juuri eilen WWW-päiväkirjaani osoitteessa http://sakarias.vuodatus.net/ kirjoituksen, jossa käyn läpi erilaisia kieltoja, joita nykyisen hyvinvointiyhteiskunnan ylläpito väistämättä vaatii.