Mopot 60km/h

vihti

/ #322 hehheh :D

19.07.2008 03:13

Mopo vois kulkee iha hyvin sen 60Km/h tai sen mitä ne kulkee ennen ku kuristetaan, koska autoilijat on aina 40 alueillakin alle puolen metrin päässä omasta taka renkaasta vaikka ajais 50Km/h-60Km/h.Ja loppujen lopuksi ohittaa "lutu tiskissä". varsisnkin liikenneympyröissä meinaa auto ajaa yli ku tulee semmone sopiva 30cm rako(kokemusta on)eikä ne mopoiliat kaa täydellisiä oo. Ja jos joku saa rungon rikki/halki/poikki yleisellä tiellä tai vähä vieressä ni saa aika welmu olla, paitti jos se on oma kätisesti rikottu tai tehty muita viritelmiä(tarkoitan lähinnä enduro mopoja). Ja jarrut kyllä pitää. Ja tosiaan niiku monet on sanonu et kaikilla ei oo vaa varaa kevariin ja sit joku tulee sanoo et ostakaa kaikki kevarit ni voitte ajaa niin kovaa ettei tarvii olla aina tien tukkeena tai oottakaa 7-8vuotta ni saatte ajaa vaikka 100000000 kuutioista :O . ne joilla on / on ollut mopot ja kevarit yms. ei ehkä ymmärrä että kaikilla vaan ei ilmesty rahaa taskun pohjalle ja ei pysty ostaa sitä kevarii, ku bensaki on niin kallista. älkää ottako henkilökohtasesti. :P

En väitä että tietäisin asioista mittä mutta kuhan jauhan hehheh:D