Muovikassien myynti loppuun myös Suomessa

Adressin tekijä

/ #5 Mjoo.

27.07.2008 00:03

"Suomessa kaupasta ostettavat muovipussit ovat joko biohajoavia tai polttojätteeksi kelpaavia. Suomessa on jätteen polttoa lisättävä koska olemme sitoutuneet vähentämään ilmastonmuutoksen torjumiseksi päästöjä sekä käyttämään uusiutuvaa energiaa. U.S.A ei ole sitoutunut mihinkään mutta onneksi siellä edes jotkin osavaltiot ajattelevat muutakin kuin yhdydvaltoja, joten hienoa heille ja hatunnosto.

Nyt ei vain ole välttämättä järkevää peesata jenkkejä joka asiassa kas kun asutaan eri maanosissa ja opittavaa löytyisi ihan täältä omien rajojen sisäpuolelta kehä 3:n ulkoa. Ihan oikeasti täälläkin on elämää! Pohjanmaalta kun googletatte EKOROSK saatte jo osviittaa miten koko maassa pitäisi toimia. Täällä muovikassi kaupasta on sisältä eri värinen kuin ulkoa. Riippuu lajittelusta kumpaa puolta käytetään.

Otetaan ensin naapurista mallia ja sitten vasta ihannoidaan maailman sotaisinta valtiota, eikö niin?"

Ei täällä meilläpäin ainakaan ole mitään ekomuovipusseja.