Protesti KANSANEDUSTAJIEN 8,1% Palkankorotusta vastaan!

Äänestys on loppu

/ #4081 "Vastuullista politiikkaa"

27.03.2014 03:54

Nämä meidän eduskunnan rötöstelijät ennen kehysriihen tekoa olivat niin kansan puolella,kun pitkittivät viime hetkeen päätökset ja kun oli pakko ratkoa asiat niin sitten hyökättiin kuin Hyenat helpoimpaan ja alarvisempaan ratkaisuun köyhimpien kansalaisten kimppuun ONKO TÄMMENEN VASTUULLISTA POLITIIKKAA nyt sitten puolustellaan niin pirun viisaana ratkaisuja ja omaa ekoansa kohotetaan taas 8,1 pros,palkan korotuksela jos tämäkin vielä toteutuu niin ei millään ole enää mitään väliä,kyllä olisi koko suomen kansan lähettävä piirittämään ja mielen osotukseen eduskuntatalolle,olen ollut uskollinen äänestäjä mutta nyt sutkeille ääntäni en enää anna ovat niin läpinäkyviä kieroja ja muka itsekkin uskovat mitä ala arvoista politiikkaa rakentavat,kokomus vetää ja ihmettelen kun keskusta ja persukki inisevät vielä perässä mutta vasemmistola oli oma selkäranka ja poistuivat itsensä valehtelijoitten kerhosta.