Hikipedia pois netistä!

Pirulampi

/ #181 Juustoaivot

08.09.2008 14:18

Tämä adressi on mahdollisesti typerin asia jonka olen koskaan nähnyt. En aio edes ottaa selvää tekijästä, vaan päättelen että hänen on oltava joku "huolestunut kotirouva" joka mitä luultavammin ei osaa kasvattaa lapsiaan. Jos kauhukakarasi saisivat edes jonkin näköiset rajat kodissaan niin ei sinunkaan tarvitsisi tehdä tällaisia säälittäviä yrityksiä vetää rajoja toisille ihmisille oman kotisi (jossa mitä luultavimmin kompastelet sottapyttypentujesi leluihin [jotka he mitä luultavammin saivat rääkymällä suureen ääneen kaupassa (mitä he tekevät mitä luultavammin joka kauppa reissulla)] jatkuvasti) ulkopuolella vain koska pelkäät muiden vahingoittavan näitä räkänokkia ellet puutu heidän tekemisiinsä. Lapselle pahin vahinko on juuri tuollainen tampio. Mutta jos oletkin mies niin en edes kehtaa sanoa mitä mieleni tekisi.
Tämä keskustelukin on täysin typerä, kyvyttömien, kirjoitustaidottomien ja huumorintajuttomien pellejen kakofonia muutamaa poikkeusta lukuunottamatta (ja nämä poikkeukset tunnistanevat itsensä).
Kaiken maailman kurpat sitä aina intoutuvatkin inisemään.