Perintövero pois

Suomi oli ja meni

/ #201 Suomi on verohelvetti

09.04.2014 08:32

On se vain niin valitettavaa elää Suomessa. Elämme tällä hetkellä valtiosta, jossa pärjäämisestä rankaistaan. Onnistumiset ja kova työ palkitaan verohelvetillä ja joilla yritetään epätoivoisesti maksaa sosiaalituista nauttivien ihmisten automaatisia maksuja sekä ylisuuren julkisen sektorin kustannuksia. Suomessa on moitittavaa ansainta hyvin ja se on kadehdittavaa. Valtiomme toimintatapa alkaa lähennellä kovasti kommunismia jossa kaikki kyykytetään samalle linjalle. Tämä toimintamalli ei tule kauaa enää vetelemään ja jos vain vähänkään otollinen paikka tulee niin kotimaasta häivytään sekä yritysmaailmassa että yksilöinä. Eihän täällä kannata olla!

Tällä adressilla ei ole tuon taivaallista vaikutusta valtion toimintaan vaikka se jonkun pöydännurkalle toimitettaisiinkin Nyky hallituksella / eduskunnalla ei ole kompetenssia viedä Suomen hyvinvointia eteenpäin muulla tavoin kun verojen lisäämisillä. He eivät yksinkertaisesti näe ylisuurien verojen vaikutusta yhteiskunnan toimintakykyyn lyhyellä eikä pitemmällä aikavälillä.